Nahrávám...

FAQ - Často kladené otázky

Tato část nápovědy k často kladeným otázkám obsahuje odpovědi na většinu vašich otázek. Pokud nemůžete najít odpověď, kterou potřebujete, kontaktujte nás.

Jak mohu odeslat objednávku?

Co se stane, jakmile odešlu objednávku?

Jak můžou být vaše ceny tak nízké?

Co je on-line konzultace?

Jistota bezpečí a soukromí?

Jaké je vaše právní postavení?

Ochrana osobních údajů

Reklamace - Storno

Jaké jsou přepravní podmínky?

Storno podmínky

 

Jak mohu odeslat objednávku?

Po klepnutí na odkaz Pokladna, budete přesměrováni na zabezpečenou SSL část serveru, kde se zahájí proces objednávky. Kromě sdělení dodacích a fakturačních údajů, budete požádáni na zodpovězení krátkého zdravotního dotazníku s cílem poskytnutí důležitých informací o Vašem zdravotním stavu. Vaše objednávka se poté předloží ke schválení a zpracování.

Co se stane, jakmile odešlu objednávku?

Po odeslání objednávky, zadané informace, které jste uvedli, budou poskytnuty našemu týmu, který je posoudí a objednávku schválí nebo zamítne. Po schválení bude stav vaší objednávky změněn na schváleno a poté se začne vaše objednávka zpracovávat našim logistickým týmem. Posledním krokem vaší objednávky je odeslání přes dopravní službu (USPS), nebo jinou kurýrní službu, pokud je doručovací adresa v Evropě.

Jak můžou být vaše ceny tak nízké?

Snažíme se držet naše ceny na nejnižší úrovni, bez snížení kvality služeb a produktů. Jednoduše, máme nižší marže, méně zaměstnanců, nižší šarže poštovného, více vracejících se zákazníků, žádné fyzické distribuční centrum a další.

Přesun našeho podnikání na web – E-shop, snižuje náklady na údržbu o 50% a umožňuje nabídnout našim zákazníkům přijatelné ceny. Při podnikání online, ušetříme na zaměstnancích, za pronájmy budov, za vybavení atd.

Co je on-line konzultace?

Online konzultace patří mezi nové inovace v oblasti zdravotní péče. Výhoda využití Internetu zlepšuje přístup lékařské péče k pacientu bez nutnosti fyzické návštěvy lékaře. Namísto klasického vyšetření obdrží pacient online dotazník. Pacienti, kteří vyžadují podrobnější rady, mohou komunikovat s lékařem přímo online prostřednictvím zabezpečené e-mailové komunikace. Ne všichni mohou užívat produkty, jako jsou Viagra, Cialis nebo Levitra. Vše záleží na aktuálním zdravotním stavu.

Samozřejmě online konzultace nikdy zcela nenahradí tradiční léčebné metody. Ale je to způsob jak předejít případným komplikacím bez fyzického vyšetření lékařem.

Jistota bezpečí a soukromí?

Nakupni.cz se zavazuje k diskrétnosti informací vašeho zdravotního stavu a osobních údajů. Veškerá data, které obdržíme jsou chráněny zákony a předpisy vztahu mezi lékařem a pacientem. Platební brána je vysoce zabezpečená SSL certifikátem.

Jaké je vaše právní postavení?

V souvislosti s vývojem těchto nových online prostředků pro poskytování a doručování zdravotních služeb, se naše organizace zavazuje plnit všechny platné předpisy a pokyny, více než je možné. Léčiva a léky, které poskytujeme, jsou získávány z legitimních velkoobchodů s farmaceutickými výrobky, takže si můžete být jisti, že to jsou pořád ty samé léky, které můžete zakoupit v lékárně ve vašem sousedství.

Ochrana osobních údajů

Zavazujeme se chránit soukromí svých zákazníků. Vaše osobní údaje, bankovní spojení a transakční údaje budou použity pouze k dokončení transakce a poskytnutí vámi objednaných služeb, produktů. Informace nebudou sdíleny s žádnou další stranou, mimo uvedení vaší adresy doručovací firmě.

Reklamace - Storno

Vzhledem k federálních a místním zákonům nemůžeme přijímat odesláné léky zpět. Pokud z nějakého důvodu vaše objednávka nedorazila, byla ztracena nebo máte jiný problém, neprodleně nás kontaktujte. Nalezneme nejlepší možné řešení k oboustranné spokojenosti. Také byste si měli zkontrolovat vaše místní dovozní zákony týkající se Generických léků. Některé země mohou mít zakázány dovoz takovýchto léků a léčiv.

Jaké jsou přepravní podmínky?


Dopravní podmínky

Náš objednávkový proces má tři specifické fáze - každý s vlastním časovým rozvrhem. Tyto tři fáze jsou zpracování platby, plnění a přeprava. Vysvětlení a odhadovaný časový rozvrh každé fáze:

Zpracování platby:
Vaše objednávka je přezkoumána našim oddělení, cílem je zajistit přesnost objednávky a platby. Jakmile je vaše objednávka včetně platby schválena, je zaslána na náš sklad, pro zajištění plnění a následnou přepravu – odeslání.

Vezměte prosím na vědomí, že zpracování platby přes platební/kreditní kartu může trvat až 3 pracovní dny v závislosti na obdržení potvrzení platby od vašeho poskytovatele platební/kreditní karty, banky. Pokud bude platba zamítnuta, budeme vás kontaktovat pro domluvení jiné formy úhrady.

Plnění objednávky:
Pokud je objednaný produkt skladem, tak objednávku odesíláme ze skladu našeho výrobce co nejdříve. Pokud není produkt skladem, objednávka nebude odeslána, dokud nedojde k naskladnění. Jestliže některé produkty v objednávce nejsou skladem, tak odešleme pouze dostupné produkty, zbytek objednávky je odeslán ihned po naskladnění.

Doprava:
Celkový čas doručení je závislý na délce autorizace platby, zpracování objednávky a délkou doručení dopravcem. Jakmile je vaše objednávka expedována, obdržíte od nás e-mail. Od okamžiku, kdy od nás obdržíte e-mail s upozorněním, že vaše objednávka byla odeslána, začíná oficiálně běžet dodací lhůta.

Vezměte prosím na vědomí:

• Sobota a neděle: dodávky nejsou k dispozici
• Je-li Vaše objednávka zadržena celním orgánem, naší politikou je zaslat vám náhradní balíček na naše náklady. Nicméně, nejsme nijak zodpovědní za zabavení balíčku celními orgány. Případné nutné vydaje týkající se cla / daně za balíček si musí zákazník uhradit na vlastní náklady.

Storno podmínky

Vaši objednávku můžete zrušit kdykoliv před exportem zboží. Stačí zaslat žádost o zrušení objednávky e-mailem na adresu: [email protected] nebo skrze náš kontaktní formulář.

Doprava zdarma po celém světě 100% Jistota a bezpečí 100% Záruka spokojenosti
Bitcoin - AkceptujemeKreditní karty
Všechny transakce jsou zpracovávány v amerických dolarech